Prezentul document (împreună cu toate documentele menţionate în acesta) stabileşte termenii şi condiţiile care guvernează utilizarea acestui
website – www.pickup.ro (în continuare „Website-ul”).
Scopul Website-ului este de prezentare și promovare a accesoriilor pentru mașinile pick-up, SUV, 4x4 și Off-Road precum și a soluțiilor de echipare corespunzătoare a acestor tipuri de autovehicule cu piese OEM (Original Equipment Manufacturer) și AM (Aftermarket), de suport tehnic în utilizarea acestor produse şi de contractare, prin intermediul Website-ului, cu potențialii Clienți interesați de aceste produse.
Vă rugăm să citiţi prezenții Termeni și Condiții, Politica de Cookies-uri şi Politica de Confidenţialitate înainte de a utiliza Website-ul.
1. CINE SUNTEM NOI?
PICK-UP SRL (în continuare ,,Societatea” sau ,,Noi”) este înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J26/1925/2004, având Cod de Identificare Fiscală RO 16941262.
Având o experiență de peste 20 ani în domeniul importului, producției și comercializării accesoriilor pentru mașinile pick-up, SUV, 4x4 și off-road, Societatea reprezintă un furnizor de calitate în ceea ce privește echiparea corespunzătoare a acestor tipuri de autovehicule la adevăratul lor potențial (și fiecărei nevoi în parte), cu piese OEM (Original Equipment Manufacturer) și AM (Aftermarket). De la hardtop-uri, închideri de benă, capitonaje de benă, bare și bulbar-uri, până la accesorii auxiliare, troliu sau echipamente pentru iarnă (sărăriță și plug de zăpadă), personalizăm mașinile în funcție de preferințele Clienților.
Îmbunătățirea eficienței și performanței serviciilor oferite de Societate sunt evidențiate și prin certificările deținute: TÜV, ISO 9001, E și R.A.R., fiind implementat sistemul integrat de management al calității și obținut de la TUV Austria certificatele: ISO 14001/2015 - Sistem de management de mediu, ISO 45001/2015 - Sistem de management al sănătății și securității în muncă și Certificatul ISO 9001/2015 - Sistemul de management al calității.
Avem 2 depozite cu stocuri active de accesorii pentru modelele de pick-up ale partenerilor noștri, ceea ce ne permite să livrăm rapid produsele solicitate. În depozite, accesoriile sunt manipulate corespunzător, acordându-se o atenție deosebită criteriilor de depozitare. În același timp se aplică proceduri clare pentru conservarea și stocarea accesoriilor.
Datele noastre de contact sunt:
Adresa sediului social: localitatea Budiu Mic nr. 129, Comuna Crăciunești, cod poștal 547176, județul Mureș, România.
Adrese de E-mail: info@pickup.ro, gdpr@pick-up.ro
Nr. de tel.: 0756.087.084
2. TERMENI
a) Vânzător/Societate – PICK-UP SRL persoană juridică română având sediul social în localitatea Budiu Mic nr. 129, Comuna Crăciunești, cod poștal 547176, județul Mureș, România, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J26/1925/2004 și avand Codul Unic de Inregistrare RO 16941262;
b) Utilizator – poate fi orice persoană fizică care are varsta peste 18 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin accesarea de pe orice dispozitiv electronic care permite acest lucru (desktop, laptop, tabletă, telefon mobil etc.)
c) Cumpărător/Client – poate fi orice persoană fizică care are peste 18 ani sau persoană juridică care obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către PRIMONET RO SRL (electronic, telefonic, prin completarea formularelor puse la dispoziție pe website, ori în urma contactelor directe cu reprezentanții Societății și a discuțiilor ulterioare cu aceștia) și care efectuează o Comandă, prin crearea și utilizarea unui Cont sau prin funcția de comandă rapidă. În cazul unui Client nou, este necesară o validare telefonică a comenzii efectuată de un operator al Societății.
d) Coș de cumpărături – pictogramă din partea dreapta-sus a site-ului, care permite utilizatorului să adauge produse pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior;
e) Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de E-mail și o parolă care permite Cumpărătorului/Clientului transmiterea Comenzii și care conține informații despre acesta în Site (istoric comenzi, adrese de facturare, produse si servicii adăugate în Wishlist privind comanda viitoare, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
f) Site – magazinul on-line găzduit la adresa web www.pick-up.ro;
g) Produse și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului/Clientului, ca urmare a Contractului încheiat.
h) Formular de Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător/Client prin care cel de-al doilea îi transmite primului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa produse și servicii comercializate de Societate și să efectueze plata acestora;
i) Comanda online - comunicare on-line dintre Vânzător și Cumpărător, prin care cel de-al doilea intenționează să achiziționeze bunuri de la Vânzător, pe care acesta din urmă este de acord să le livreze, iar Cumpărătorul este de acord să le plătească. Pentru produsele care nu se află în stocul curent de marfă, Vânzătorul le poate comanda la furnizor, în urma solicitării Clientului la Departamentul ”Vânzări”, dar timpul de livrare pentru astfel de comenzi depășește termenul normal de livrare de 24 h - 5 zile.
j) Comanda confirmată - comanda efectuată on-line prin intermediul magazinului on-line www.pickup.ro de către un Cumpărător ale cărui date de identificare și detalii cu privire la comanda sa au fost validate telefonic ca urmare a contactului dintre acesta și operatorul serviciului Suport Clienți al Societății.
k) Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de produse având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
l) Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător/Client, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului/Clientului.
m) Opinie/review – reprezintă o evaluare personală a unui Client/Cumpărător/beneficiar al unui produs/serviciu cumpărat, redactată pe baza experienței privind utilizarea acestuia cu scopul de a transmite dacă acesta respectă sau nu specificațiile menționate de Vânzător. Fiecare opinie conține și posibilitatea de a exprima gradul de satisfacție față de produs/serviciu printr-o evaluare sub forma unui punctaj de la o stea la cinci stele.
n) Comunicări comerciale / Newsletter – reprezintă orice tip de mesaj trimis (prin E-mail, telefonic, mobile push, web push, etc.) care conține informatii generale și tematice, informații cu privire la produse, oferte sau prețuri promoționale, informații referitoare la produsele adăugate în secțiunea Cont/ Coșul meu sau secțiunea Cont/Favorite.
3. CONDIȚII GENERALE
3.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau E-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
3.2. Imaginile produselor prezentate în site au caracter informativ. Pentru mai multe detalii despre caracteristicile produselor vă rugăm să citiți descrierea lor. De asemenea, pentru alte informații adiționale, vă rugăm să ne contactați.
3.3. Prețurile de vânzare ale produselor sunt afișate pe site, sunt exprimate în Euro (echivalent LEI). Prețurile de vânzare ale produselor se pot modifica fără o informare în prealabil a Clienților/Utilizatorilor. Pentru orice comandă plasată și confirmată, Clientul/Utilizatorul va plăti întotdeauna prețurile existente pe site la momentul plasării comenzii.
3.4. Plasarea unei comenzi de către Client/ Utilizator și acceptarea ei de către Vânzător echivalează cu încheierea unui contract, potrivit legislației în vigoare. Imediat după efectuarea comenzii, Utilizatorul primește o notificare pe E-mail cu rol de informare care reprezintă confirmarea comenzii.
3.5. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Client/Cumpărător în momentul în care acesta din urmă primește pe E-mail de la Vânzător, notificarea de expediere a Comenzii.
3.6. Vânzătorul poate refuza onorarea unei comenzi sau o poate anula unilateral, dacă Comanda a fost plasată de o persoană care a manifestat o atitudine ostilă, de natură să prejudicieze pe Vânzător. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Clientul se poate adresa Vânzătorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.
3.7. Toate informațiile de pe website-ul www.pickup.ro sunt proprietatea intelectuală a PICK-UP SRL conform Legii pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996). Întreg continutul publicat pe site (text, descrieri produse, imagini, logo, culori, slogan, simboluri, elemente de grafică web, clipuri video, etc.) poate fi folosit doar în scopul informării Utilizatorilor și Clienților PICK-UP SRL.
3.8. Fotografiile afișate pe SITE, editate sau prelucrate de Societate nu pot fi preluate sau utilizate fără acordul acesteia;
3.9. PICK-UP SRL nu este răspunzătoare pentru eventualele diferențe de culori care pot apărea la vizualizarea pe diverse dispozitive electronice (desktop/tableta/mobil) ale Utilizatorilor/ Clienților.
3.10. Orice acțiune: proiect, eveniment, campanie, concurs, serviciu etc. desfășurată de Societate prin intermediul Website-ului va fi anunțată, promovată și detaliată la momentul desfășurării acesteia, fie printr-un Regulament, fie prin prevederi succinte și clare inserate în cadrul anunțului de desfășurare a acțiunii respective sau ulterior, la momentul oportun.
3.11. Toate produsele prezentate pe acest SITE sunt disponibile in limita stocului fizic disponibil. În cazul epuizării stocului comanda va fi anulată, clientul urmând a fi notificat în acest sens de către reprezentantul de vânzări al Societății. Pentru comenzile achitate se va proceda la restituirea contravalorii în contul din care a fost efectuată plata.
3.12. Vânzătorul își asumă dreptul de a schimba, modifica sau actualiza în orice moment conținutul SITE-ului www.pickup.ro precum și Termenii și Condițiile de folosire, fără o notificare în prealabil.
3.13. Este strict interzisă și se pedepsește conform legii copierea, distribuirea, publicarea, transmiterea altor persoane sau incorporarea conținutului în alte materiale în afara site-ului www.pickup.ro, fără acordul Societății.
3.14. Pentru a ne sesiza orice problemă, vă rugăm să ne contactați la adresa de E-mail: info@pickup.ro.
4. ACCESUL LA WEBSITE
4.1. Accesul pe website se face exclusiv prin accesarea domeniului public: www.pickup.ro.
4.2. Prin accesarea și utilizarea www.pickup.ro, Utilizatorul/Clientul își dă acordul privind acceptarea Termenilor și Condițiilor prezentați pe SITE, a Politicii de Confidențialitate și a Politicii de Cookies.
4.3. Utilizatorul/Clientul beneficiază de acces limitat, în interes personal (vizualizare, informare, plasarea de comenzi online) pe SITE-ul www.pickup.ro și nu are dreptul de a descărca, de a modifica parțial sau integral SITE-ul, de a reproduce parțial sau integral SITE-ul, de a copia, vinde/revinde sau de a exploata în orice alta manieră SITE-ul, în scopuri comerciale sau care contravin intereselor Societății.
4.4. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta, prin accesarea numerelor de telefon mobil și adreselor de E-mail aflate atât pe pagina principală a SITE-ului cât și la secțiunea ”Contact” și ”Extra” – Cunoaște echipa Pick-Up.ro, prin transmiterea unui mesaj specific pe live chat (apăsând pe butonul ”Ai întrebări? Scrie-ne aici” din partea dreapta–jos a paginii principale, respectiv prin WhatsApp. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
4.5. Toate informațiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
4.6. Promoțiile prezentate pe SITE sunt valabile în perioada de timp menționată. În cazul în care nu se menționează o perioadă de timp, promoțiile sunt valabile în limita stocurilor disponibile. Prețurile afișate pe SITE nu sunt identice cu cele din rețeaua de Dealeri auto și magazinul on-line al Societății, astfel că pot apărea diferențe între prețul produsului afișat pe SITE și cel afișat în rețeaua de Dealeri și magazin.
4.7. Puteți vizualiza proiectele speciale realizate de Societate la autovehiculele Clienților săi, accesând secțiunea ”Proiecte Speciale”.
4.8. Accesând secțiunea ”Cataloage” și selectând tipul de autovehicul, puteți vizualiza diferite accesorii de calitate folosite/utilizate pentru mașini de tipul 4x4, Pick-up, SUV și Off-Road.
4.9. Accesând secțiunea ”Portofoliu”, puteți vizualiza lucrările efectuate / tipurile de accesorii de calitate montate de societate pe autovehiculele Clienților săi.
4.10. Accesând secțiunea ”Blog”, puteți consulta diverse articole de specialitate în domeniu, în legătură cu accesoriile montate pe diverse mărci de autoturisme.
4.11. În cazul HARDTOPURILOR si al INCHIDERILOR DE BENA care urmeaza a fi vopsite la cod de culoare (în cazul în care este necesar), vă rugăm să vă adresați unui consultant de Vânzări al Societății, accesând nr. de telefon de pe SITE. Acest serviciu este efectuat contra-cost.
5. CONTUL MEU
5.1. Orice Utilizator care vizitează SITE-ul www.pickup.ro, are vârsta de peste 18 ani și îndeplinește condițiile legale privind cumpărarea de produse, își poate crea un Cont.
5.2. Prin crearea Contului, Utilizatorul poate plasa mult mai rapid o comandă, toate datele lui fiind deja introduse. În plus, Utilizatorii care au create conturi, prin abonarea la Newsletter, pot beneficia de anumite oferte și prețuri promotionale la produse și de alte avantaje comunicate în scris de către Societate.
5.3. La crearea Contului, fiecare Utilizator își dă acordul cu privire la acceptarea acestor Termeni și Condiții și ia la cunoștință cu Politica de Confidențialitate (de prelucrare a datelor personale) și Politica de Cookies, fiind responsabil în legătură cu acuratețea informațiilor oferite și de actualizarea lor.
5.4. Pentru crearea unui Cont va trebui să parcurgeți următorii pași:
• Apăsați pictograma ”Omuleț” din partea dreapta-sus a paginii principale sau aaccesați secțiunea ”Contul tău – Conectează-te – Nu ai cont? Creează unul aici” din partea dreapta-sus a paginii principale a SITE-ului și să completați formularul aferent;
• Introduceți următoarele date personale: nume, prenume, adresa de E-mail, data nașterii (opțional);
• Introduceți o parolă cu care să vă logați ulterior și să confirmați această parolă;
• Aveți posibilitatea să primiți oferte de la partenerii noștri sau să vă abonați la Newsletter, pentru a primi informări despre ofertele speciale și prețurile promoționale la produse, bifând una dintre căsuțele specifice acestor acțiuni;
• Bifați căsuța cu mesajul”Am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate și cu Termenii și Condițiile” și apăsați pe butonul ”Salvează”.
În cont aveți posibilitatea de a:
• edita informațiile personale ale contului;
• modifica parola contului;
• modifica adresa dumneavoastra folosită la serviciul de curierat pentru livrarea produselor comandate;
• modifica lista de dorințe (Wish List);
• vizualiza cererile de retur efectuate.
De asemenea, în cont puteti vedea comenzile plasate și detaliile despre alte activități desfășurate pe site-ul www.pickup.ro cum ar fi posibilitatea de abonare la Newsletter.
6. OBIECTUL CONTRACTULUI
6.1. Obiectul contractului reprezintă vânzarea produselor comandate pe SITE de către Utilizator/Client.
6.2. Transferul dreptului de proprietate asupra produselor comandate are loc în momentul în care comanda ajunge la Utilizator/Client, la locul indicat de acesta în Comandă, când se achită de obligația de plată și semnează de primire pe documentul furnizat de Vânzător.
7. PRECOMANDA
7.1. Un produs la precomandă este un produs ce urmează sa fie lansat și poate fi achiziționat înainte de a ajunge în stocul Societatii. Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica fără preaviz data în care acesta ajunge pe stocul Societatii.
7.2. Produsele la precomandă se adaugă în Coșul de cumpărături în același fel ca orice alt produs din magazinul on-line. Făcând o precomandă, vă asigurați că veți primi produsul imediat după ce ajunge pe stoc în depozitul Societății și că veți beneficia de un preț foarte bun.
7.3. Produsele aflate la precomandă vor fi livrate în ziua următoare cum ajung în depozit (excepție făcând cazurile în care produsul necesită vopsire la cod de culoare) sau în maxim 1-3 zile lucrătoare din momentul ajungerii în depozit, dar nu mai târziu de 15 zile lucrătoare, în situația în care produsul există pe stoc.
7.4. Precomenzile se achită în același mod ca și o comandă normală, prin oricare din metodele de plată acceptate de Societate. În oricare dintre situații (plata la livrare sau plata on-line) este necesar să așteptați confirmarea telefonică sau pe E-mail din partea unui operator al Societății, în momentul în care produsul devine disponibil.
7.5. Puteți renunța în orice moment la o precomandă. Dacă aceasta din urmă a fost deja achitată, puteți opta pentru returnarea sumei sau creditarea Contului Dvs. în vederea unei alte comenzi.
8. COMANDA
8.1. Clientul/ Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea produselor dorite în Coșul de cumpărături. Odată adăugat în Coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui produs în Coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului.
8.2. Prin finalizarea Comenzii și efectuarea plății prin una dintre modalitatile indicate expres, Clientul/Utilizatorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
8.3. Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Utilizatorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
8.4. Comenzile pot fi plasate on-line oricând, dar perioada de procesare a acestora se desfășoară zilnic în intervalul 08:00 – 13:00. Pentru detalii sau întrebări despre comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: info@pickup.ro sau la numărul de telefon: 0756.087.084.
8.5. Anularea comenzii: În următoarele cazuri, Vânzătorul poate anula în mod unilateral o Comandă, fără obligația ca vreo parte să pretindă ulterior daune – interese celeilalte părți:
• datele furnizate de Client/Utilizator sunt incorecte sau incomplete;
• tranzacția nu este acceptată de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul plății on-line;
• tranzacția nu este validată de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător, în cazul plății on-line;
• activitatea Clientului pe SITE poate produce prejudicii de orice natură pentru Vânzător;
• în cazul unei tranzacții suspecte sau declarată suspectă de către o unitate bancară, instituție sau autoritate;
• în cazul existenței unor alte motive obiective.
8.6. În cazul în care a-ți adăugat produse în Coșul de Cumpărături, dar nu a-ți finalizat comanda, puteți fi contactat prin E-mail sau telefonic, sens în care veți fi anunțat de faptul că a-ți uitat produsele în Coș. Această acțiune este justificată de interesul societății de a clarifica situația prin încheierea contractului de vânzare sau anularea lui. Dupa această acțiune, clientul va fi contactat dacă și-a exprimat consimțământul pentru primirea altor oferte/comunicări comerciale.
8.7. Modalitatea de realizare a comenzii:
• Pentru a alege produsul dorit, fie folosiți bara de search unde tastați numele produsului, fie selectați modelul mașinii Dvs. din bara de meniu – MODEL AUTO și apoi categoria de produse / produsul dorit.
• Dacă aveți deja un Cont pe SITE-ul www.pickup.ro, trebuie doar să vă logați în contul dvs. de Client. Dacă nu aveți un Cont pe SITE-ul nostru, apăsați în colțul stânga jos pe butonul „Nu ai cont? Creează unul aici” și completează formularul specific (se vor introduce: numele și prenumele, adresa de E-mail, data nașterii (opțional), o parolă, se bifează posibilitățile de înscriere la Newsletter și de primire oferte de Marketing, se bifează căsuța ”Am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate și cu Termenii și Condițiile” și se apasă pe butonul ”Salvează”.
• Pentru produsul pe care îl aveți în vedere să-l achiziționați aveți posibilitatea să-l adăugați în Coșul de cumpărături apăsând butonul “ADAUGĂ ÎN COȘ” sau să-l adăugați în wish list/la secțiunea ”Favorite” (apăsând pe pictograma ”Inimă”).
• Pentru a plasa o comandă on-line, va trebui să selectați produsele și cantitatea dorită (apăsând pe butoanele + - ) și să le adaugați în Coș apăsând butonul “ADAUGĂ ÎN COȘ”.
• Apăsând pe pictograma ”Coș” puteți vedea lista completă cu toate produsele pe care le-ați selectat să le cumpărați.
• Puteți șterge produsele selectate apăsând pe pictograma ”Coș de gunoi” din Coșul de Cumpărături.
• După ce ați adăugat produsul în Coșul de cumpărături, fie puteți opta pentru finalizarea comenzii, sau pentru continuarea cumpărăturilor. Dacă mai sunt și alte produse pe care doriți să le achiziționați, apăsați pe butonul „Continuă cumpărăturile”, și repetați acest proces până adăugați în Coș toate produsele dorite. Apoi apăsați „Finalizează comanda”.
• Dacă aveți un cod promoțional de reducere puteți aplica acest cod apăsând pe butonul ”Ai un cod promoțional ?” și introducând acest cod.
8.8. Finalizarea comenzii:
• Apăsând pe butonul „Finalizează comanda”, se va afișa Coșul de cumpărături cu toate produsele pe care le-ați selectat. Aveți posibilitatea să modificați cantitatea produselor (introducând în casetă numărul dorit, sau apăsând butonul +/ - , sau să ștergeți un produs din Coșul de cumpărături.
• În cazul în care nu ați omis nici un alt produs, apăsați din nou pe butonul „Finalizează comanda” și să completați detaliile pentru facturare / să introduceți datele dumneavoastră.
• Completați formularul cu datele Dvs. Toate căsuțele care NU au trecut în dreptul lor (Opțional), sunt obligatorii, altfel nu veți putea trece la pasul următor.
• Dacă datele de facturare sunt aceleași cu adresa de livrare, bifați căsuța „Utilizați această adresă și pentru facturare”. În caz contrar, nu bifați această căsuță și completați adresa dorită pentru facturare.
• Trebuie să introduceți urmatoarele date cu caracter personal pentru a vă putea emite factura și a face livrarea produselor: nume, prenume, adresă de E-mail, nr. telefon, adresă domiciliu (stradă, număr, cod poștal, localitate, județ, țară), adresă complementară.
• Aveți posibilitățile să primiți oferte de la partenerii noștri (se bifează căsuța ”Vei primi oferte de la partenerii noștri”) și să vă abonați la Newsletter (se bifează căsuța aferentă).
• Apăsând pe butonul ”Continuă”, la pasul următor veți alege modalitățile de livrare. În baza adresei de livrare, se va calcula suma aferentă transportului, ce va fi comunicată telefonic, după finalizarea comenzii.
• Apăsând pe butonul ”Continuă” ajungeți la pasul următor – METODA DE PLATĂ. Bifați modalitatea de plată dorită, dintre cele 3 opțiuni afișate (*plata prin transfer bancar sau poștal, *plata cu cardul - prin procesatorul de plăți EuPlatesc.ro sau *plata prin ramburs).
• Se pot achita produsele comandate în 2-6 rate fără dobândă, în funcție de cardul tău de credit la una dintre băncile: Alpha Bank, BRD Finance, Banca Transilvania, First Bank, Garanti Bank.
• La final, Bifați căsuța ”Am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate și cu Termenii și Condițiile” și se apasă pe butonul ”Comandă cu obligația de a plăti”.
Toate câmpurile cu * sunt obligatorii.
8.9. Confirmarea comenzii: După trimiterea comenzii către noi, veți primi un E-mail de confirmare că am primit comanda dumneavoastră. În termen de 24 ore veți fi contactat telefonic sau prin E-mail în legătură cu comanda plasată.
9. PREȚURILE PRODUSELOR, FACTURAREA ȘI PLĂȚILE
9.1. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile produselor fără o notificare în prealabil. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel din momentul confirmării comenzii, reprezentând comanda fermă.
9.2. De asemenea, Societatea noastră poate afișa pe SITE produse ce beneficiază de prețuri promoționale într-o anumită perioadă de timp. Detalii despre aceste produse le regăsiți la secțiunea ”Extra – Reduceri de preț”.
9.3. Prețurile afișate pe SITE (la secțiunea ”Extra – Reduceri de preț”) care sunt tăiate de o linie, reprezintă prețul vechi al unui produs care se află într-o campanie promoțională și beneficiază în prezent de un preț promoțional mai mic.
9.4. Cheltuielile aferente transportului, se plătesc separat. Mai multe detalii despre costurile de livrare la secțiunea livrare / retur.
9.5. Fiecare colet livrat va conține și factura fiscală pentru produsele comandate.
9.6. Pe SITE prețurile sunt afișate în Euro, însă facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în LEI și conține TVA (la un curs de conversie stabilit în ziua efectuării plății).
9.7. Facturile fiscale se pot emite pe persoană fizică sau juridică.
9.8. Plata produselor comandate se poate face prin:
- transfer bancar - dacă plata este efectuată prin transfer bancar, primesti de la un operator al Societății factura fiscală aferentă comenzii tale prin E-mail. Poti utiliza aplicația ta de Internet Banking sau Mobile Banking pentru a efectua plata. Plata se efectuează în condiții de siguranță maximă, iar comanda se va expedia dupa confirmarea plății, respectiv că suma de plată a intrat în contul Societății.
- cu cardul on-line - cu orice card Visa, Maestro sau MasterCard, prin procesatorul de plăți EuPlatesc.ro. Comisionul pentru tranzacție este de 0 %. Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat pe o pagină web securizată pentru a introduce datele de card și a efectua plata. Procesarea datelor de card se va face exclusiv pe serverele furnizorului de plăți, ce oferă o soluție de tranzacționare rapidă, solidă și sigură prin certificate de Securitate SSL. Pentru mai multe detalii despre platforma de plăți, vă rugăm accesați websiteul acesteia și politicile aferente.sens în care veți fi redirecționat către site-ul acestui procesator, unde trebuie să completați formularul cu datele de pe cardul cu care faceți plata.
- prin ramburs - produsele se plătesc în numerar curierului care livrează, împreună cu taxele de livrare incluse în valoarea facturii
10. OPINIILE UTILIZATORILOR
10.1. Toți Utilizatorii/ Clienții/ Cumpărătorii care accesează site-ul își pot spune opinia față de produsele comercializate pe website-ul nostru.
10.2. Informațiile/comentariile transmise de aceștia, pozitive sau negative, se vor referi strict la caracteristicile produselor și vor fi publicate pe site după o aprobare în prealabil de care reprezentanții companiei noastre.
Astfel, fiecare Utilizator/ Client/ Cumpărător ce dorește să își spună opinia despre anumite produse, va trebui să respecte urmatoarele:
◦ să facă referiri despre caracteristicile produsului, evitând informații despre preț sau anumite oferte promoționale, sau informații despre desfășurarea Comenzii plasate pe SITE;
◦ să utilizeze un limbaj corespunzător, care să nu ofenseze și să nu folosească termeni care pot jigni sau afecta alți Utilizatori/ Clienti/ Cumpărători;
◦ să nu publice pe site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenințător, defăimător, care încalcă drepturile de proprietate intelectuală sau conțin viruși, texte care reprezintă anumite forme de publicitate în masă sau orice altă formă de spam;
◦ să nu înscrie informații sau detalii despre alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială, sau să menționeze prețuri comparative la produsele de pe site.
10.3. Prin înscrierea unor informații/comentarii pe SITE, Utilizatorii/ Clienții/Cumpărătorii acordă Vânzătorului dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, precum și dreptul de a distribui mai departe aceste date în interesul explicit sau implicit de marketing al companiei noastre.
10.4. Pe lângă opinia despre un produs, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul va putea face o evaluare, adăugând și un Rating relevant pentru acel produs (prin cele 5 steluțe). Astfel, un Rating mare va duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.
11. GARANȚIA PRODUSELOR
11.1. Toate produsele comercializate de PICK-UP SRL care fac obiectul legal de acordare a garanției beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare (Legea nr. 449 din 2003 - privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, cu modificările și completările ulterioare) și politicilor comerciale ale producătorilor, sau după caz, ale PICK-UP SRL.
12. LIVRAREA PRODUSELOR
12.1. Înregistrarea comenzii nu reprezintă și confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, aceasta va fi procesată de către operatorii noștri în vederea confirmării și stabilirii detaliilor de livrare. Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, dar nu mai mult de 15 zile.
12.2. În perioada sărbătorilor de Paște, de iarnă, a evenimentului Black Friday, precum și pe toată durata altor campanii ale Societății, procesarea unei comenzi precum și livrarea acesteia poate dura între 7-10 zile lucrătoare, dar nu mai mult de 15 zile.
12.3. Cumpărătorul are dreptul să nu accepte bunurile livrate în cazul în care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate în pagina produsului. În acest caz, Societatea își asumă responsabilitatea aducerii produselor la conformitate.
12.4. Cumpărătorul va intra în proprietatea bunurilor după semnarea documentului de transport și efectuarea plății (dacă aceasta nu a fost în prealabil efectuată) către curier.
13. RETURUL PRODUSELOR
13.1. Conform OUG nr. 34/2014 Cumpărătorul are posibilitatea de a se retrage din contractul la distanță în termen de 14 zile începand de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.
13.2. Aveți posibilitatea ca în acest termen să returnati produsul 100 % INTACT, nefiind obligatoriu ca acesta să fie returnat în ambalajul original. Pentru aceasta, puteți să ne comunicați intenția Dumneavoastra (declarație neechivocă) de retur în orice mod (în scris - plic la poștă, prin E-mail, prin telefon, etc.).
13.3. În cazul în care produsul returnat nu este INTACT și nu îl mai putem vinde ca nou (este deteriorat, vine cu accesorii lipsă etc), veți fi nevoiți să suportați taxele aferente pentru readucerea produsului în stadiul initial, după caz. Suma va fi comunicată după o evaluare a produsului de către Societate, ce include manopera de reabilitare a produsului și eventualele piese înlocuite. Valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuiesc înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
13.4. Produsele returnate care nu sunt INTACTE și prezintă diferite urme de uzură precum pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc. sunt acceptate returnate NUMAI după aducerea lor la conformitate, în stadiul inițial, la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat.
13.5. În procesul de RETUR, puteți folosi orice serviciu de expediție - cheltuielile de transport fiind suportate integral de Dvs.
14. DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE
14.1. Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță nu aveti posibilitatea de a verifica produsele înainte de încheierea contractului, aveți dreptul de a se retrage din contract în calitate de Cumpărător. Din același motiv, Cumpărătorului i se permite să testeze și să verifice produsele pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a produselor.
14.2. Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumpărătorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real (Ex.: Cumpărătorul trebuie doar să probeze un HARDTOP, nu să îl monteze definitiv).
14.3. Cumpărătorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Produselor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Produselor.
14.4. În cazul în care Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Produsul/Produsele într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumpărătorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.
14.5. Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
14.6. Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Produselor este in responsabilitatea Cumparatorului (Pentru claritate, din pretul total al Produsului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5% - 50% din valoarea initiala a Produsului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.
15. CONFIDENȚIALITATE
15.1. PICK-UP SRL este operator de date cu caracter personal și va păstra confidențialitatea datelor pe care le furnizați: nume, prenume, E-mail, număr de telefon, adresă de livrare, firmă, după caz. Totodată, Vânzătorul va asigura securitatea datelor oferite și va lua măsuri tehnice și organizatorice pentru o gestionare eficientă a acestora, strict în scopurile declarate în prezentul contract.
15.2. Datele sunt prelucrate în următoarele scopuri:
- Înregistrarea și confirmarea comenzii;
- Emiterea facturii și verificarea efectuării plății;
- Cazurile de livrare către curier (în vederea expedierii comenzii), vor fi transmise datele necesare către firma de curierat;
15.3. Pentru a cunoaște mai mult detaliile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, dar și drepturile pe care le aveți, vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate și Politica de Cookies.
16. RĂSPUNDERE
16.1. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru respectarea prevederilor prezente, pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesarii Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
16.2. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
16.3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
16.4. Clienții/Cumpărătorii își asumă întreaga responsabilitate în cazul divulgării datelor personale către terți, compania noastră nu poate fi facută responsabilă, în situația în care un Client/Cumpărător este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este reprezentant al Vânzătorului sau că reprezintă interesele acestuia.
16.5. Vor fi considerate tentativă de fraudă sau fraudă următoarele acțiuni asupra website-ului www.pickup.ro și conținutului acestuia:
• accesarea datelor de orice tip ale unui Utilizator/Client/Cumpărător prin folosirea unui cont sau prin orice altă metodă;
• alterarea sau modificarea conținutului SITE-ului sau orice corespondență expediata prin orice mijloc de comunicare de către PICK-UP SRL către Utilizator/Client/Cumpărător;
• afectarea performanțelor serverului pe care rulează SITE-ul www.pickup.ro;
• accesarea sau divulgarea oricărui terț care nu are autoritatea legală necesară, orice conținut expediat de către PICK-UP SRL către Utilizator/Client/Cumpărător, atunci când acesta nu este destinatarul legitim al conținutului;
• În oricare din situațiile de mai sus, PICK-UP SRL își rezervă dreptul de a se adresa autorităților competente. Fraudele și tentativele de fraudă sunt pedepsite conform legislației penale în vigoare, iar părțile prejudiciate pot cere în instanță repararea prejudiciilor morale sau pecuniare, după caz.
• De asemenea, în cazul tranzacțiilor suspecte sau declarate suspecte, la solicitarea oricărei autorități publice, instituții autorizate, unități bancare partenere, Vânzătorul are obligația, iar Clientul/Cumpărătorul își dă acordul, privind comunicarea datelor cu caracter personal.
17. LITIGII
17.1. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești prevăzute de legislația civilă.
18. CONTACT
18.1. Pentru orice detalii sau întrebări despre produse sau comenzi vă rugăm să ne contactați la adresa de E-mail: info@pickup.ro sau la numărul de telefon: 0756.087.084, de Luni până Vineri, în intervalul orar 08:00 – 13:00.