Prin prezenta Politică vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs. cu caracter personal.
Prelucrarea acestora o realizăm în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, și de abrogare a Directivei nr. 95/46/CE (,,Regulamentul general privind protecția datelor”, în continuare ,,R.G.P.D.”) și ale legislației naționale relevante în materia protecției datelor cu caracter personal.
1. CINE SUNTEM NOI?
PICK-UP SRL (în continuare ,,Societatea” sau ,,Noi”) este înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J26/1925/2004, având Cod de Identificare Fiscală RO 16941262.
Având o experiență de peste 20 ani în domeniul importului, producției și comercializării accesoriilor pentru mașinile pick-up, SUV, 4x4 și off-road, Societatea reprezintă un furnizor de calitate în ceea ce privește echiparea corespunzătoare a acestor tipuri de autovehicule la adevăratul lor potențial (și fiecărei nevoi în parte), cu piese OEM (Original Equipment Manufacturer) și AM (Aftermarket). De la hardtop-uri, închideri de benă, capitonaje de benă, bare și bulbar-uri, până la accesorii auxiliare, troliu sau echipamente pentru iarnă (sărăriță și plug de zăpadă), personalizăm mașinile în funcție de preferințele Clienților.
Îmbunătățirea eficienței și performanței serviciilor oferite de Societate sunt evidențiate și prin certificările deținute: TÜV, ISO 9001, E și R.A.R., fiind implementat sistemul integrat de management al calității și obținut de la TUV Austria certificatele: ISO 14001/2015 - Sistem de management de mediu, ISO 45001/2015 - Sistem de management al sănătății și securității în muncă și Certificatul ISO 9001/2015 - Sistemul de management al calității.
Avem 2 depozite cu stocuri active de accesorii pentru modelele de pick-up ale partenerilor noștri, ceea ce ne permite să livrăm rapid produsele solicitate. În depozite, accesoriile sunt manipulate corespunzător, acordându-se o atenție deosebită criteriilor de depozitare. În același timp se aplică proceduri clare pentru conservarea și stocarea accesoriilor.
Datele noastre de contact sunt:
Adresa sediului social: localitatea Budiu Mic nr. 129, Comuna Crăciunești, cod poștal 547176, județul Mureș, România.
Adrese de E-mail: info@pickup.ro, gdpr@pick-up.ro
Nr. de tel.: 0756.087.084
2. CUM PRELUCRĂM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?
Societatea, în calitatea sa de Operator, prelucrează datele cu caracter personal ale persoanelor vizate (angajați, potențiali candidați la recrutare, reprezentanți clienți persoane fizice/juridice, parteneri contractuali, colaboratori, furnizori de servicii, și datele altor persoane fizice care interacționează cu Societatea și/sau sunt antrenate în relații contractuale cu acesta).
Datele cu caracter personal sunt:
• prelucrate în mod legal, echitabil și transparent față de persoana vizată;
• colectate în scopuri determinate, explicite și legitime și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri;
• adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate;
• exacte și actualizate în termen;
• păstrate într-o formă care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele;
• prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare.
3. CARE SUNT TIPURILE DE DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRATE ȘI ÎN CE SCOP SUNT PRELUCRATE ACESTEA?
În scopul completării și transmiterii Formularului de Contact (secțiunea ”Contact” – Contactează-ne) de pe website-ul Societății www.pickup.ro , prelucrăm următoarele tipuri de date cu caracter personal: subiect discuție, adresă de E-mail, alte documente/imagini/fișiere video la rubrica ”Atașament” și orice alte date lăsate la inițiativa persoanei vizate la rubrica ”Mesaj”.
Se bifează căsuța cu mesajul ”Am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate ” și se apasă pe butonul ”Trimite”.
Se pot contacta reprezentanții Societății și în mod direct - accesând numerele de telefon mobile și adresele de E-mail (indicate atât pe pagina principală cât și la secțiunile ”Contact” și ”Extra” – Cunoaște echipa Pick-Up.ro) respectiv prin WhatsApp, de pe website-ul Societății www.pickup.ro.
În scopul completării și transmiterii Formularului de comandă produse (se alege/selectează produsul accesând una din secțiunile ”Model Auto”, ”Categorii de produse”, ”Noutăți” - se apasă pe butoanele ”Adaugă în Coș” – ”Finalizează comanda”) de pe website-ul Societății www.pickup.ro, prelucrăm următoarele tipuri de date cu caracter personal: nume, prenume, adresă de E-mail, nr. telefon, adresă domiciliu (stradă, număr, cod poștal, localitate, județ, țară), adresă complementară. Aveți posibilitățile să primiți oferte de la partenerii noștri (se bifează căsuța ” Vei primi oferte de la partenerii nostri”) și să vă abonați la Newsletter (se bifează căsuța ”Abonează-te la newsletter-ul nostru”).
Se bifează căsuța ”Am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate și cu Termenii și Condițiile” și se apasă pe butonul ”Trimite comanda”.
Accesând secțiunea ”Cataloage” de pe website-ul Societății www.pickup.ro se pot consulta/vizualiza tipuri de accesorii auto folosite / introduse la diverse mărci de autovehicule, în vederea comandării lor ulterioare (de către Clienți) pe site-ul Societății.
În vederea creării unui Cont de Client pe website-ul Societății www.pickup.ro (se apasă pictograma ”Omuleț” din partea dreapta-sus a paginii principale sau secțiunea ”Contul tău – Conectează-te” de pe pagina principală – și se apasă, în ambele variante, pe butonul ”Nu ai cont? Creează unul aici”) se prelucrează: numele și prenumele, adresa de E-mail, data nașterii, se introduce o parolă (și se confirmă, ulterior, această parolă), se bifează posibilitățile de înscriere la Newsletter și de primire oferte de Marketing, se bifează căsuța ”Am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate și cu Termenii și Condițiile” și se apasă pe butonul ”Salvează”.
În mod similar, pentru autentificarea la contul deja creat, se apasă pe pictograma ”Omuleț” – Conectează-te la contul tău, din partea dreaptă-sus a paginii principale, și se prelucrează adresa de E-mail și parola aleasă. Pentru a intra în Cont se apasă pe butonul ”Autentificare”.
În scopul solicitării de consultanță specializată / asistență gratuită se pot contacta reprezentanții societății prin live Chat apăsând pe butonul ”Ai întrebări? Scrie-ne aici” (din dreapta jos a paginii principale) și se completează Formularul de discuții cu operatorii disponibili ai Societății, introducându-se: numele și prenumele, adresa de E-mail și nr. de telefon precum și orice alte date lăsate la inițiativa persoanei vizate la rubrica ”Începe discuție nouă”.
În vederea recrutării de personal pe posturile disponibile existente la nivelul Societății (se accesează secțiunea ”Extra” – Angajări și se consultă condițiile/cerințele de aplicare pe post) se prelucrează numele și prenumele candidatului, adresă de E-mail și nr. de telefon, precum și orice alte date cu caracter personal care reies din informațiile cuprinse în CV-ul pe care candidatul îl va transmite la adresa de E-mail indicată de Societate(sales@pick-up.ro ).
Pentru încheierea și executarea contractelor de prestări servicii și de parteneriat/colaborare, prelucrăm în principal următoarele tipuri de date cu caracter personal: nume, prenume, serie și număr carte de identitate/pașaport, genul, adresă de domiciliu/reședință, numărul de cont bancar, adresă de E-mail, nr. de telefon.
Pentru vizitatorii website-ului este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum: adresa IP, navigatorul de internet, locația, paginile web accesate pe website-ul nostru, timpul petrecut pe website, rețeaua de internet, dispozitivul utilizat. Pentru mai multe detalii în acest sens, consultați Politica de Cookies-uri.
Nu vă utilizăm datele dvs. cu caracter personal pentru a vă transmite comunicări de tip marketing, precum Newsletter-uri, decât dacă vă dați consimțământul în mod expres pentru astfel de comunicări, bifând o căsuță de acord în acest sens.
În acest sens, pentru a vă trimite promoții lunare, promoții de sezon sau informații importante despre firma noastră, vă prelucrăm doar E-mailul și ne asigurăm că aveți la dispoziție o opțiune simplă de a vă dezabona în orice moment, respectiv de a vă retrage consimțământul cu privire la primirea acestor tipuri de comunicări.
4. CARE SUNT TEMEIURILE LEGALE PE CARE SE BAZEAZĂ PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL?
Datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate în vederea:
• încheierii și executării diferitelor contracte;
• pentru îndeplinirea obligațiilor legale care ne revin (comunicarea cu organismele/autoritățile/instituțiile publice sau de interes public, activități de audit și control/supraveghere, etc.);
• în baza consimțământului solicitat și/sau oferit în prealabil (în scopuri de recrutare de personal, pentru transmiterea comunicărilor de tip marketing, Newsletter, etc.);
• în scopul intereselor legitime urmărite de Societate (ex.: adoptarea de măsuri de protecție și securitate a angajaților noștri, exercitarea unor drepturi și interese legitime ale Societății în cadrul procedurilor contencioase sau necontencioase, arhivare și scopuri statistice);
5. PE CE DURATĂ PRELUCRĂM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?
Datele cu caracter personal sunt stocate în vederea prelucrării lor pe durata necesară atingerii scopurilor de prelucrare menționate în prezenta Politică sau pe durata impusă de lege (ex.: în materie de arhivare, de contabilitate etc.).
6. CUI TRANSMITEM DATELE CU CARACTER PERSONAL?
• Destinatarii datelor cu caracter personal prelucrate de Societate pot fi chiar persoanele (vizate) care au furnizat datele personale, după cum urmează:
- În scopul derulării raporturilor comerciale/contractuale: *Clienți persoane fizice/juridice ai Societății, reprezentanți/imputerniciți ai acestora, legali sau convenționali; *Furnizori, prestatori și alte entități juridice-parteneri de afaceri/contractuali ai Societății;
• De asemenea, destinatarii (alții decât persoanele vizate) pot fi:
- Autorități publice centrale și locale, autorități judecătoresti, Poliție, Parchet (când există o obligație legală în acest sens sau în scopul unui interes legitim ce vizează apărarea drepturilor Societății în procedurile contencioase sau necontencioase, etc.), societăți bancare, executori judecătorești, societăți de asigurare și reasigurare, etc.
• Partenerilor contractuali sau colaboratorilor Societății care ne oferă servicii de găzduire web , de dezvoltare website , mentenanță website , marketing online și comunicare de marketing.
• Oricărui terț – dacă v-ați dat consimțământul în mod expres și punctual, pentru respectiva situație și respectivele date.
În cazul în care datele cu caracter personal prelucrate de Societate sunt transferate de către aceasta direct sau prin intermediul partenerilor contractuali/colaboratorilor săi în afara Spațiului Economic European, vă asigurăm că aceste transferuri au loc cu respectarea R.G.P.D. (în special art. 46 din R.G.P.D.), a prevederilor legale aplicabile în materie, în baza unor garanții adecvate (clauze standard de protecție a datelor adoptate de Comisie) și cu condiția de a exista drepturi opozabile și căi de atac eficiente pentru persoanele vizate.
7. CE MĂSURI DE PROTECȚIE ȘI GARANȚII LUĂM?
Societatea implementează măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel înalt de securitate și protecție a datelor cu caracter personal.
Utilizăm metode şi tehnologii de securitate, împreună cu politici şi proceduri interne de lucru, inclusiv de control şi audit, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale în vigoare relevante în materia protecției datelor cu caracter personal.
8. CARE SUNT DREPTURILE DVS. ÎN CALITATE DE PERSOANĂ VIZATĂ?
Orice persoană vizată își poate exercita următoarele drepturi, așa cum sunt prevăzute de către Regulamentul general privind protecția datelor:
• Dreptul de acces;
• Dreptul de rectificare;
• Dreptul la ștergere;
• Dreptul la restricționarea prelucrării;
• Dreptul la portabilitate;
• Dreptul la opoziție a prelucrării;
• Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
• Dreptul de a se adresa Autorității Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (www.dataprotection.ro) și instanțelor de judecată.
Pentru orice întrebări, nelămuriri sau exercitarea acestor drepturi ne puteți contacta prin E-mail la adresa de E-mail: gdpr@pick-up.ro , prin poștă sau curier la adresa: localitatea Budiu Mic nr. 129, Comuna Crăciunești, cod poștal 547176, județul Mureș, România.